czwartek, 23 lutego 2012

Czwartunio . :]

No Hej :3
Tu Michalina 
Dziś znowu prawie nic ciekawego sie nie działo . W szkole same nudne rzeczy : lekcje , lekcje , lekcje . Na drugiej lekcji Monika wpadła na pomysł żeby na lekcji geografii rzucić piórnikiem , krzyknąć, że to granat i schować sie pod ławki . Cała klasa na ten plan sie zgodziła i zrobiliśmy zgodnie z umową tylko że pani nie zbyt się to spodobało i zrobiła nam kartkówkę . W klasie mamy takiego Maćka który cały czas liże nauczycielom tyłki i potem miał do nas o to pretensje , że niby on jest taki grzeczny i w ogóle , ale wcześniej sie na to zgodził . Więc takich oto lamusów mamy w klasie .. >.<  No nie wszystkich oczywiście :D

Chciałam jeszcze poruszyć temat Vloga .
Wiem że ten filmik może nie wyszedł najlepiej a przynajmniej wynika to z waszych opinii . Staraliśmy sie no ale ciężko jest zrobić coś z niczego .  Pisaliście : zróbcie coś śmiesznego .. okej .. a jakieś szczegóły ? Dlatego zadaje jeszcze raz to pytanie .
Co byście chcieli widzieć w nowym vlogu ? teraz już proszę o konkrety :D 
A tu kilka fotek :

13 komentarzy:

  1. Fajna akcja na lekcji ;d a co do vbloga nie mam pojecia ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. poza tym fajne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może vlog to nie jest dobry pomysł. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, biorę pod uwagę twoje zdanie :]
      Oczywiście nie wszystkim muszą się podobać.

      Usuń
  4. w każdej klasie jest jakiś lizus. ; //
    Vlog moze zrobicie z jakimis smiesznymi scenkami . : ) albo z waszymi zdj smiesznymi ; )) ;**

    Zapraszam do mnie. ja tez dzis zrobilam filmik dla mojej friend . xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslę,że ten vlog .To dobry pomysł .;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie zdjęcie :) :*

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hah, z tym Maćkiem to rzeczywiście dziwna sprawa bo przecież też się schował :P I śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Otagowałam Was
    http://nikaa-a.blogspot.com/2012/02/zdycham-d.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywne fotki :) A vlog to w ogóle ciekawy pomysł :)

    Dodaję do obserwowanych, mogę liczyc na to samo?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki ;D
    Dziękuję za komentarze,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. HEJ MAM PROŚBĘ WPADNIESZ DOPIERO ZACZYNAM I PRÓBUJE SIĘ ROZKRĘCIĆ POMOŻESZ??? :)nawet jeśli wejdziesz na sekundkę to będzie to dla mnie bardzo ważne ;)
    PS. świetny blog :*

    OdpowiedzUsuń