poniedziałek, 20 lutego 2012

After Party :3

Hej tu Monika
a więc, chcecie wiedzieć jak po dyskotece ?! 
ZAJEBIŚCIE , wam powiem ! Nawet Michalina przyszła, czego się nie spodziewałam. :)
Byłam bardzo mile zaskoczona no i jak to z Michaliną impreza była na całego :D
niochniochnioch :3
Było świetnie, dużo tańczenia, zabawy, świetny humor ^.^
Wydarzyło się coś, coś czego nigdy nie zapomnę <3
Jednak postanowiłam o tym tutaj nie pisać, chce mieć jeszcze tą pewność że mogę to zatrzymać dla siebie i nie opowiadać tego dalej innym.
Dzisiaj w szkole było na lajcie, dzięki za dobre beki chłopaki ;]
Hehe, no a po za tym wcześniej lekcje skończone więc nie mam żadnych uwag co do dzisiejszego dnia... chyba.
Powiem wam coś, jeden zły problem może przynieść masę dobrych rzeczy, sama się o tym przekonałam, dziękuję pewnemu panu za zrozumienie <3
A tutaj mam dla was piękna piosenkę, która zawsze będzie mi przypominać tą dyskotekę , niezły koks prawie 9 minut :D posłuchajcie--->KLIK

Niedługo wstawimy nowy filmik więc zapraszam serdecznie do obejrzenia :*


My na skajpaju :( 
Misie mało widać, buu :<

24 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny i obserwowanie ;) również zostałam obserwatorem i będę tu wpadać częściej ;) mam nadzieję, że Ty też będziesz mnie czasem odwiedzać ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będzie wpadać bardzo często :D

      Usuń
  2. swietna piosenka*-* oraz fajne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi dyskotekę odwołali -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie ze sie impreza udała :))
    a my mielismy dzis ale nasza klasa nie mogla przyjsc bo glupia p. wychowawczyni powiedziała , że nikt nie przeczytał lektury z polskiego i , że nie mozemy iść. kurr. w Gimnazjum i taka głupiaa.;/;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba twój blog! Oczywiście , obserwuję! :) Zapraszam na mój blog ( dopiero się rozkręca ) i do obserowania! Całusy! ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. W złym zawsze znajdzie się coś dobrego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że zabawa się udała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog!
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń